♥ ...har hunnit med ännu mer nu!

Go'dag! Kom hem från skolan för någon timma sedan. Orkade inte åka till stan idag för jag är så jävla trött!
Slutade i skolan halv 2 egentligen men var tvungen att gå till bilden och försöka göra klart våran jävla sko som faktiskt blev klar idag! Jag och astrid jobbade och slet som djur idag och äntligen(!) så blev den klar efter 5 månaders slit. Det är en två meter hög klack sko som är i svart siden... Haha va fasiken gedde vi oss in i egentligen? Lovar att jag ska ta kort på den och visa er den någon dag! Sen har jag hunnit med att smuttsa ner mina kläder och käkat upp en hel godis påse. Är jag grym eller är jag grym?!


Jag just nu, trött...


.. och här slocknar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0