♥ Drömmarnas klänning

Jag är kär. Fan! Helvete. Det finns inget skäl till att leva längre. Jag kan lika gärna dö.
Jag har hittat min dröm-sommarklänning! Som skullle vara perfekt till skolavslutningen i morgon.
Men jag har ju redan köp en klänning. Men jag dör lite varje gång jag ser den här. Det är en dröm klänning!
Spätts, kort, inte för åtsittande. Precis som jag vill ha den. Men jag får den inte. För sent.
Fan ta nelly.com som inte funkade förra veckan när jag letade klänning! Jag ska fan stämma er!
Jag kommer aldrig mer bli glad igen. Just nu stirrar jag tomt på skärmen. Jag tror att jag aldrig kommer le igen.

Här är den. Min dröm. Min älskling. Den är vacker. Jag älskar den.
Den är underbar. Jag får ont i hjärtat när jag ser den. Jag dör. Jag kommer aldrig bli glad igen.
Jag tror jag har ett shopping beroende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0