♥ Drogad Katt

Här är filmen på min katt som jag gjorde förut! Hon ser rätt drogad ut.



Ja, det där är hon. Hon var som ett fyllo på fyra ben ungefär! Just nu vet jag inte var hon är för hon gick ut när hon var drogad sen efter jag spelade in. Hon var tvungen att sövas ner för hon hade ett grässtrå i halsen som hade gått upp i näsan och fastnat där. Så hon nös och fräste och kippade efter andan innan vi tog henne till vetrinären. Våran katt är en hitte katt. Vi fick henne utav våra vänner vars deran dotter hittat majsan i skogen. Dom tänkte avliva henne men då tog vi henne istället. Och det var ju bra det, för den katten har förändrat våra liv! I alla fall mitt. Jag vet inte vad jag skulle göra om majsan försvann. Detta låter kanske som en konstig kärleks förklaring till en katt men ni som har katt förstår säker vad jag menar. Jag känner mej inte ensam längre när jag kommer hem från skolan. Och om man mår dåligt så finns dem där! Att något så litet kan göra något så stort... Hon är verkligen världens bästa katt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0