♥ Capprizoza

Hej har precis ätit upp en mini pizza. Den var god. Lite ironiskt för i går skrev jag att jag kände mej fet och idag käkar jag en pizza! Men man lever bara en gång, inte sant ;)
Är ensam hemma idag. Pappa cyklar veternrundan och mamma och alice är och spelar lithels cup...
Men det är skönt. Det är inget kul väder idag. Bra och veta...
Funderade på att ringa någon och fråga om det går att hitta på något men när jag såg vädret och lådan med en liter jordgubbar vänta på mej så skippar jag nog att ringa någon.
Ska kolla på Bröllopet sen också för jag vill se viktorias klänning! MÅSTE SE!
Orkar inte skriva mer för just nu känns det som om jag bara babblar om väder.
PEEEAAACE FOLKS!


Är det bara jag som tycker daniels hår ser förjävligt ut på den här bilden??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0