♥ Bröllop

Jag har seriöst kollat på bröllop hela dag! Jag ville bara se på klänningen men det gick ju överstyr.
Men det har verkligen varit ett underbart bröllop! Och Wesslans pappas tal var jättegulligt.
Och att kollar på allas klänningar... Det finns några riktigt fina, som viktorias klänning. Jag har dragit slut sattsen att gamla solbrända tanter ska INTE ha skrik-rosa kläder! Det ser F-Ö-R-J-Ä-V-L-I-G-T  ut.
Jag måste verkligen ta tag i mitt liv. Men nästan inga kompisar är ju hemma! Men i morgon så ska jag fan ta tag i saken! Om jag inte gör det ska jag inte äta kakor eller godis eller något sånt på en vecka! Förrutom på midsommar afton...


För ovanlighetens skull ska jag inte lägga upp en webbcam bild, utan en bild jag tog hos lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0