♥ Vackraste platsen på jorden. Sommarlov-Dag 25

Hej kära sötnosar! Efter en lång bil resa är vi äntligen framme i söderköping! Eller vi var framme vid halv 6 eller något sånt. Jag hade tänkt att lägga upp bilder från dagen men kameran dog. Vi har stannat på många olika ställen. Bland annat gränna där vi köpte runt 10st polkagrisar. Hehe + två påsar med godis också! Så idag har jag gottat mej på grisen med lime smak. DEN SMAKADE DISKMEDEL MEN VAR GOD ÄNDÅ! Sen köpte jag en med COCA-COLA smak och ingerfära. Min kamera är urladdad som sagt men ni kommr förhoppningsvis få bilder i morgon kväll! Men ni får ha en AWESOME kväll allihopa och så ses vi i morgon pussgurkor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0