♥ Thihihi

Hade fått några kommentarer nu när jag varit borta. Blev så jäkla chockad och glad på samma gång! Jätte kul!

Men nu ska jag försöka börja blogga igen för det är faktiskt kul! Och har kännt nu att jag har behövt skriva av mej. Men inte gjort det eftersom jag har haft en pause... Men nu ska jag börja blogga igen! Kanske inte så mycket under sommarlovet. Och ska försöka blogga mer om mode. För det är ju det jag vill skriva om. Och det är något jag kan och vill jobba med! Kanske startar en ny blogg. Håller på att läsa elsas mode och har fått mycket insperation av den boken. Ganska orealistisk bok men bra insperations källa.
Men när jag vaknar imorgon ska jag duscha och sedan ta tag i lekstugan. Haha låter inte särskilt moget, men vem har sagt att jag är mogen. ;) På söndag kommer lisorna hit och det ska bli fedt med as kul! Hoppas jag...
Nu ska ni få veta en sak också. Jag kan sjunga. I flera år har jag varit rädd för att sjunga för folk för jag gjorde det i 4:an och efter det så var det en kille som sa att jag sjunger dåligt. Men nu har jag spelat in mej själv hela veckan och känner att jag äntligen tror på mej själv när det gäller sjungandet. Kanske ska ge er ett smakprov. Haha. Ahh ellerhur.

Nu ska ni få en bild på mej! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0