♥Sweetheart, I'm sorry

Förlåt för gaaanska kass uppdatering idag. Men har inte varit hemma! Först åkte vi till XL-bygg i mellerud och kolla på saker till lekstugan och tapeter till vardagsrummet i stugan. Sen åkte vi och handlade. Och då blev jag kär. Inte i ett klädesplagg utan en kille. UUUUR SÖÖÖT! Blev typ lite kär. Och om det är någon som jobbar på resturangen på torget i mellerud som läser detta och fattar vilken kille jag menar för jag tror nämligen att han jobbar där... Han såg ut som en lite yngre erik saade. Detta låter ju bra. Jag efterlyser en kille på min blogg (var nära på att skriva min kille ist på en kille... pinsamt). Sen köpte jag mej en adidas tröja som kommer komma väl till pass om jag inte kommer på vad jag ska ha på mej någon gång. Sen åkte vi hem och åt panpizza. Sen stack vi till en kass auktion. Vi var där i 20 min sen stack vi. Och sen käkade vi pizza igen :)
Bra dag? Gaaanska. Dagen höjdpunt? Killen jag såg ! Gaaahhh.

insåg precis ut töntigt det här inlägget var... Haha tönt skala från 1-10,,, 7,5

Bilden... till mitt försvar så förlorade jag ett vad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0