♥ Sommarlov-Dag 26

Det här måste vara en utav de bästa familjesemestrarna jag och min familj har haft. Vi har åkte igenom många underbara småstäder. Och jag måste bara erkänna att jag älskar små städer! Skitmysigt är det . Visst, jag är mer en storstads-tjej men där faktiskt underbart skönt att komma till en liten mysig stad som söderköping. Men nu har jag lämnat underbara söderköping men hoppas på att jag kommer tillbaka dit någon gång! Nu är jag i mitt hofors , men jag triv bäst här för här bor mina släktingar. Jag har ju en lite hoforsare i mej också. Men nu känner jag att ett besök till stockholm skulle sitta som en smäck eller uppsala kanske. Men det kanske kanske blir ett besök till uppsala i veckan. Men resan till hofors gick bra i alla fall. Men innan vi tog bilen hit så tog vi var sin glass på på glass-resturangen i söderköping. Jag tog en glass med en donut på!  AWESOME var den! Ni måste åka dit! Lägger in bilder på dem någon annan dag. Kameran hade ju dött och det gick inte att ladda den någonstans... Men resturangen heter smultronstället och ligger vid kanalen i söderköping. Nu kom mormor med en påse chips så nu ska jag äta. Känner mej väldigt nyttig idag faktiskt! ;)
PEACE<3


Bilden: reseguiden.se


Bilderna är tagna från restirangens egen hemsida.
Min glass är den till höger och alice glass är den som det ryker ifrån. :) Ascoolt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0