♥ Sommarlov-Dag 18

Tumblr_l4jey7zaww1qbnvcbo1_400_large
bild: weheartit sök på shopping.

God dag kära vänner! Idag har jag vaknat vid 12. Sen har jag bara chillat framför tv:n och lyssnat på musik.
''passar'' alice gör jag också. Har inget planerat för idag. Förutom att jag och familjen sticker och äter på standgatan ikväll. Annars inget planerat.
Tänker lägga upp gårdagens outfit sen också, och bilder på det jag köpte. Ångrar allt, jag handlade upp nästan 640 kr, har 250 kr kvar eller nått... Fy fan vad jag mår dåligt! ska kanske lämna tbx en sak jag köpte änven fast det var übersött! FAAAN.
HEJ JAG HETER LINNEA OCH ÄR 14 ÅR OCH HAR ETT SHOPPING BEROENDE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0