♥ Shalalalalaaa shalalaaaa la

God kväll (med nyhetsupptalarröst). Dagen har varit rolig! Mycket kort spel, båtturer och fiskar har ingåtts i dagens meny! Skratt också en heldel. Och bad i lillesjö! Mina kära vänner som jag ändast träffar någon gång om året. Dom är syskon men en utav dem hade sin kompis med så jag var mycket med den andra kompisen. Hehe, vet inte rikrigt varför jag inte säger deras namn, josefin och marcus heter dem iallafall. Det var marcus som hade med sej en kompis. Det är viktig information!
I morgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske träffar jag dem igen. Vem vet? Inte jag? Vet du? Vet han? Nej, ingen vet!
Gjorde en liten film förrut om hur det såg ut utanför mitt fönster men jag var så ful på bilden så vill inte visa den ^^.
Just nu lekar jag facebook nörd iaf och är väldigt trött! Har vänt upp och ner på dygnen nu förtiden.

Bara så ni vet har statistien höjts upp regält de senaste dagarna. Från typ 7 unika till 40! Det är tack vare den här sidan!


Kommentarer
Postat av: ellinore

sv ; tacktack, vad snällt :)

2010-07-06 @ 00:21:56
URL: http://eelliinore.blogg.se/
Postat av: steph

vad fina bilder.. tar du dm själv?

2010-07-07 @ 17:58:13
URL: http://stephaniebell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0