♥ Nu skiter jag i det här.

Nej nu får bloggen vila, som jag skrev i ett inlägg att vi inte ska tävla. Och det känns som om det är precis det jag gör. Och då blir det inte roligt. Nu skiter jag i bloggen ett tag för nu känns det bara som om jag bär runt på en tyngd och ett behov av att jag måste blogga, och jag har inte orken till det. Men nu får bloggen ligga åt sidan. Måste fundera på hur jag ska göra. Om jag ska stänga ner bloggen eller om jag ska fortsätta.
Men jag vill inte sluta blogga för det känns bra liksom att skriva av mej ibland... Men jag och min syster har funderat på att starta en blogg. En humor blogg. För ni ska bara se alla knäppa saker vi gör. Jag hatar/älskar henne... Och där kan jag ju också lägga upp bilder jag har tagit. Och frågor jag vill disskutera. Det blir nog ingen mode blogg. Känner att det finns tillrektligt många sånna. Men jag älskar mode och jag SKA bli en känd modedesigner! Så är det bara. Jag har inte visat er mina kläder jag har skissat ner. Och om jag är med i project runway så ska jag använda någon utav mina kollektioner jag har skissat ner. Men ni får ha en underbar sommar. Och ni som har tittat in på min blogg är guld världa! Även om ni inte har kommenterat eller inte är inne på min blogg så ofta eller inte gillar mej. Ni är ändå guld värda. Bara att se att folk är inne och läser mina oseriösa inlägg med mitt ovårdade språk i. Det är helt sjukt faktiskt. PUSS på er. Och så hörs vi antingen i en annan blogg eller i min blogg.

KARAM/ Anna-Liiinnea johansson<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0