♥ No bloggning!

Förlåt för ingen bloggning idag men jag har haft seriöst jätte stressigt! Först skulle jag packa och bada i stugan. Sen ta kort sen packa mer. Sen åka till tågstatioen (och där kunde man inte köpa biljetter på stationen utan fick göra det på tåget...) sen när jag kom hem så duschade jag sen åt jag sen har jag packat hela kvällen. Blev inte klar förren nu... Jobbig dag faktiskt! Haha.

Och tack så jättemycket för alla söta kommentarer! Hoppas verkligen att statistiken håller sej på den här nivån! :D


Skärpan på bilden är rätt konstig, det ser nästan ut som någon har målat med en penna på den... Men jag har bild brist så den får duga.

Imorgon blir det inte häller så mycket bloggning. För då jäklar, då smäller det ! Sicken jävla smäll det kommer och bli! Nej men i morgon drar jag och familj ut på en resa till söderköping med många stopp på vägen. På fredagen så åker vi till hofors. Kommer hem nästa torsdag eller nått sen den helgen så blir det fallens med mina underbara girls! Hell yeah!
LOVE and PEACE på er pussgurkor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0