♥ New in

Hej kära ni! Vill ni se vad jag har köpt den senaste veckan? Här är grejerna vare sig ni vill eller inte ;)


Oversize nät tröja från lindex rea 99kr :O!


Leggins med spets på sidorna. Från märket vila, köpta på bloms i mellerud.

Sen har jag köpt en ögonskugga. Jag ska visa er den senare idag!
Jag har redan börjat handla inför hösten. Fast jag egentligen kan vänta ett tag för min höst kommer senare än eran. MOhahahahaha! Jag ska till spanien i 16 dagar förstår ni. Men jag längtar till höstens alla kläder. Haha.
Låter hel knas men så är det vettu.
Nu kollar jag på det kassa programet, men nu ropar mamma att de grillade räkorna och musslorna är klara så vi hörs.
Pusselipussel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0