♥ Jag vill inte känna såhär, varken orkar eller vill, det känns inte bra.

Är det normalt för en tjej på fjorton år att handla så mycket som jag gör? Jag köper kläder nästan varje vecka även fast jag inte har pengar (mamma banken). Och varje gång jag kommer hem får jag dåligt samvete och kan ha i flera dagar. Varför är det så här? Gör alla tonåringar såhär? Kan man söka hjälp? Varför gör jag så här? Är det för att jag känner mig lyckligare? Försöker jag fylla hålet i hjärtat. Gillar jag rusningarna i kroppen jag får när jag går in i en affär? Har jag ett beroende? Är det någon som känner likadant men som kan svaren på mina frågor? Jag känner att jag behöver hjälp. Jag orkar inte få dåligt samvete varje gång jag kommer hem med kassar med kläder. Nej nu ska jag sluta köpa grejer för mina pengar. Jag behöver inte något mer! Jag har allt inför Spanien resan i september. Nu ska jag ha koll på mina pengar. Snälla på minn mig om att jag inte får köpa något!!!!!! Mår så himla dåligt. Hjälp mig?


kläder...

suddigbild men det är mina garderober förutom den längst till vänster....




Kommentarer
Postat av: ditt samvete

det där är ditt rum ;D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-09-13 @ 09:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0