♥ Igår var en ny dag, idag blev det ett helvete-Dag 29

Har inte blivit något bloggande för dator jävlen krånga. Skulle dra ner ljusstryrkan men så drog jag ner den för mycket och då blev skärmen helt svart och jag kunde inte fixa det förren nu. Men nu funkar det iaf.

Idag har jag gjort mycket, både bra saker och inte så bra saker. Det bra var väl när jag hjälpte mormor baka te-kakor och att jag fixa laptop jäveln. Det dåliga var väl  när jag satt och grina på toan... Aja life sucks sometimes. Ikväll ska vi åka till gävle och kolla på shrek 4 i 3D tror jag.


Tog några fräcka bilder igår när vi satt i bilen på väg till vansbro. Berättar senare vad jag gjorde där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0