Nu ska ni få se vad jag har gjort!

Som jag lovade ( i söndags) så skulle jag visa vad det var jag sydde i lördags.
Och nu ska jag göra det! :)

Jag hade grymt tråkigt i lördags så jag tog fram mammas jättedåliga symaskin och började sy om en lång t-shirt.
och så här blev resultatet!


Jag gjorde så att det blev ett axelband och så sydde jag på lite silver detaljer som jag hittade i lite lådor här och var. Jag är riktigt jävla stolt över linnet!

Här är 2 andra saker som jag har sytt en gång i tiden. :)

ett till ljusrosa linne med fickor som jag sydde hemma hos farmor och farfar.

Och en långärmad blå''stckad'' tröja med en stor kraga . :)


Så nu var det gjort och nu tror jag att jag ska sova lite.

Godnatt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0