Jag har varit duktig!

Titta vad jag gjorde igår kväll när jag hade tråkigt!
Jag städade min garderob. Innan jag städade så låg kläderna huller om buller och man kunde inte hitta ett SKIT!
Men nu så har jag sorterat så att allt är lätt att hitta. :)
Och nu när jag ändå håller på så tänkte jag visa er de konstigaste sakerna jag har i graderoben.

Min garderob just nu. Dom 3 hyllorna högst upp är bara överdelar dvs tröjor linnen klänningar tunikor
skjortor, hood tröjor. Och den näst längst ner är byxor/kjolar/jeans/shorts.
Sen längst ner, synd lite dåligt på bilden men i den är det iaf bara tränings kläder!


Men nu över till dom konstia grejorna.
Den första konstiga saken är en äkta ''klassik'' kinisisk klänning som jag fick av farmor och farfar när dom hade varit i kina för några årsedan. Jag sa åt dom att köpa en sådan till mej och det gjorde dom!:)


Det andra plagget som jag tycker är konstig har nog dom flesta redan sett eftersom denna klänningen fanns i gina tricots vår kollektion förra året men jag tycker den är ganska ful men lite söt och så är den för stor. Men jag köpte den för skojs skull och den kostade ju bara 49kr när jag köpte den (a).


Nästa konstiga plagg är ett par byxor jag köpte förra året när jag var i gbg. Jag blev helt kär i dom.
Men jag var dock för blyg för att sticka ut när jag använde dom så jag har inte använt dom så jätte mycket.
Jag köpte dom på rut m.fl.


Dom 2 stita plaggen är 2 t-shirtar som är jätte tuffa, men ändå ganska konstiga.
Ena köpte jag på d7.se och med geten köpte jag på en hantverks butik i dalsland som heter notqvait eller nått sånt..


Jag har bloggat om den här om ni kommer ihåg det ?? :)



Haha,  '' GRIS, getens rätt i samhället''



Men det bäst konstiga som jag har i min garderob är nog det här...

Min trolleri låda som jag fick när jag var fem finns kvar i min garderob, haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0