Idag blir jag 14 år ung!

Idag, allihopa, så fyller jag år! 14 år.
Idag så har jag left i 14 lååååånga år.
Usch ;) ....
Nä men just nu sitter jag och äter tårta till frukost och tittar på vakna med the voice.
Tittar på tv som vanilgt alltså ;).
Jag har fått lite presenter men jag kanske får några presenter ikväll också.
Men nu på morgonen har jag så har jag fått ett presentkort på trestads musik (200 kr) och
så havtorns the.

Senare idag så ska jag ta bussen in till stan och luncha med mamma och shoppa lite kanske.
Ska köpa nytt läppstift och kanske något från trestad musik .

Just det ja! Jag har slutat att blogga på bubbleroom nu. Jag tycker om att blogga här på blogg.se mycket mer!<3

/Anna-Liiinnea<3

jag någon gång i förra veckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0