Hoppa?

Funderar på om jag ska hoppa ut genom fönstret för att jag har så jävla tråkigt :S.
Men det är jävligt kallt ute så jag tror att jag skippar det ;)
Men det kanske är bra om jag hoppar och skadar mej, för jag vill ändå åka till näl och kolla en sak...
Säger dock inte vad men mina föräldrar låter mej inte kolla upp det för att dom tror att jag sitter för mycket i soffan å kollar på tv så jag fått det jag vill kolla upp. Eller så är det något psykiskt och det skulle faktiskt inte förvåna mej om det var det! För jag mår ganska typ psykiskt dåligt tror jag .
Inte kul dock men jag vet inte hur jag ska hantera der eller hur jag ska få bort det. :)
Det är nog inte så bra att låta det ligga och skava i huvudet dock men vi får se hur jag gör.
För jag har nämligen fått upp leva att psykologer inte är till någon bra hjälp. I alla fall inte för mej . :)
Men jag orkar inte hoppa nu i alla fall för jag är ganska trött och jag vill lyssna på calle kristianssons ljuva röst.!

/A-L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0