Dagen i ord

Tänkte skriva lite om min dag. Det var ganska länge sen jag gjorde det.

Men iaf så började dagen med att jag åt frukost osv. Gick till skolan och bla bla bla.

Skolan började med läsning, eller aa, vi fick information om fotbolls profilen. Den profilen verkade riktigt intressant.
Men sedan har vi flummat  lite på rasterna.

Haha lisa var ganska konstig sista rasten hon bah
- Tänk om jag kastade min penna och så flög den in i väggen och sen in i den väggen ,
och sen där, där och där. Och sen så skulle den bah flyga in i ditt hår och fastna där och sen bli en sån där
kina knut som kineser har. Vad,  vad skulle du gjort då!?
Och sen så började hon snacka om filmen Bolt och blatte duvorna som är med i den filmen.
Fett nice asså. Haha.

Och så har vi haft tyska. UTAN BOSTRÖM LISA! Det går ju bara inte enligt lisa.
Men det gick ändå. :)
Det finns två lisa i klassen så det är därför jag snackar om en massa lisor hit och dit.
Sen så var jag ju med ronja också i skolan. Hon är ju typ världen bästa människa!<3
Himla glad att jag har henne!
Idag har jag också gjort en power point presentation om hur rökning förstör din kropp.
Jag säger bara : börja inte röka! Ni dör sakta men säkert.

Sen efter skolan så har jag ätit smoothi och inte gjort ett skit. Jag skulle ju egentligen kunnat blogga men det har jag fane'me inte orkat.

BTW! JAG ÄR FJORTIS NU!<3 My gooooood! I'M A REAL FJORTIS WTF!!<3
YEAH!:*


See ya<3 bitches ;)

Kommentarer
Postat av: Tobias

Det var en bra motivering :) jag håller tummarna!

2010-02-01 @ 12:48:30
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: lisa :)

hahahahah :) dom duvorna är coola ! :Q

2010-02-01 @ 16:19:12
URL: http://llisfiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0