Anna-Liiinneas årsresumé

Haha, nu har jag också gått på det här med årsresumé .
Men iaf så tänkte jag lägga upp bilder och text från år 2009. Det värsta året EVER!
Aja men, då börjar vi!


Januari:
Hmm, vad hände denna månad egentligen?
Jo just det ja! Denna månaden var riktigt jobbig. Iaf i slutet av månaden.
Men denna månaden så fyllde jag 13 år . :D  Det var väl kul i'å'för'sej, men jag kommer till saken.
Jag hade min tjej- i slutet av månaden och det var väl kul, i 1 h.
Jag ska inte gå in på det som hände denna kväll i detalj men samma kväll så fick min bästa kompis ett samtal från sin mamma och kunde inte vara med på tjej-kvällen längre.
OCH så blev min andra kompis dumpad av sin kille efter en fem årig relation. Sorgligt sorgligt!
Shit happends all the time..


Februari:
Åhh gud!
Februari asså.
Jag saknade min bästa vän så himla mycket den här månaden.
Vi pratade nästan varje dag men, jag saknade henne ändå!
Men denna månaden gjorde jag också årets bästa köp! :D
Min blåa skin jacka från vero moda! Gud jag älskar den!

Min skinjacka på bilden ;)


Mars:
Hahaha, bästa månaden i mitt liv!
Denna månaden blev jag brunett och...
JAG VAR PÅ MELODIFESTIVALEN FINALEN :D.
Jag älskar melodifestiavel! Sitter bänkad framför tv:n varje år!
Ett minne för livet! Dock var inte vinnaren den bästa men, vilken upplevelse!

Bild på när jag precis blivit bunett ( jag var blondin innan) Guud va ful jag var!
Hade inte lärt mej någonting om smink då :S .. eller så hade jag inte någt smink på mej då,,


Melodifestivalen;

Måns ;P


Caroline af ugglas (stavning)



Haha, det ska vara agnes på bilden ;) Man ser typ bara hennes fötter.


H.E.A.T


Emilia


Alcazar:


Sarah Dwon Finer ( stavning XD)


E.M.D


Molly Sandén


Vinnaren, Malena


Petra Medé


April:
Denna månad hände inget speciellt. Tror jag.
Inget vad jag kommer ihåg iaf...


Maj:
Var på liseberg med klassen. KUL!  (jag tror iaf att det var i maj)
Ranims tjej-kväll, som var kvällen innan klass-bollen.
Sen tror jag att vi sovde över i skolan med klassen i maj också.
Och så var vi på edsborg och tävlade i friidrott (med klassen).
En händelserik månad kan man säga:P
Startade också min första blogg ; enshoppaholic.blogg.se
Och pappa blev 41 år.



Jag och Ronja i en flumride stock .


Juni:

SOMMARLOV!
Hade på mej lösnaglar på mej för första gången. ;)
Åkte till hofors i några dagar.

Jag i min examens outfit.



Juli:
Fick min mobil! Sony ericsson W595 flower.
Åt glass i grythyttan samma dag som jag fick mobilen.
Badade i bårlänge bad hus. Och blev sjuk samma dag som jag badade där XD .


Augusti:
Helvetet börjar igen! Skolan asså ;P .
Och så börjar träningen igen :D
Jag blev kär osv:P
Började vara mer med lisa och lisa i skolan . Haha


September:
Blev kär igen fast i en annan :P .
Mamma blev 39 år.
Denna månad började jag komma mer in i gruppen på taekwondon. :)



Oktober:
Värsta månaden i mitt liv.
Fast den började bra.
Alice blev 9 år.
Jag blev tsm med douglas men det tog slut efter cirkus 3 veckor.
Jag började bråka med min bästa vän och vi är nu inte bästa vänner längre:S.
Men vi är fof ganska bra kompisar. De tycker iaf jag.
Jag gjorde alltså mina 2 största misstag jag någonsin har gjort!
Har varit riktigt deprimerad sedan dess.
Och i oktober bestämde jag mig för att byta skola.
(Jag har fof inte kommit in på någon skola)


November:
Kommer inte på något från denna månaden...
Jag var bara väldigt deprimerad.


December:
Haha det första jag kommer på var att Erik vann idol 2009 XD.
Fast jag tycker att Calle skulle ha vunnit!
Jag fick min laptop. Men den fick vi skicka tbx till fabriken. Jag får nog den nästa vecka.
Firade nyår i hofors, och firade jul i stugan.
Jag gav min kusin en påse godis för att han hade haft godis förbud..



Det var min årsresumé hoppas ni gillar den ;) ..



Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0