Trött...

Har precis lyssnat lite på Michael Jackson. Himla bra röst. Jag har lyssnat mer på honom nu efter hans död.
Kanske var bra att han dog dåe. ;)
Nä men asså jag är så trött så jag nästan dör! Det blir nog inte så att jag kommer sitta uppe halva natten i natt.
Jag är så himla trött. Måste anstränga mej för att kunna hålla ögonen på skärmen för att jag så trött. Det gör nästan ont i ögonen.

Usch, men i morgon så blir det att man åker till överby lite. Jag hörde att lisa skulle dit med sin ''boyfriend''
så jag ska leta upp dom och smyg fota dom. Haha, hemnd, ljuva hemnd. Hehe..

Men nu ska jag dricka lite(vatten) och lägga ifrån mej laptopen och ta lite luft för jag svettas som en fris också!
Usch! Jag håller ju på och dör här.

See u!<3

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack :D Ja de har jag :P

2010-02-06 @ 08:33:21
URL: http://fridahammars.blogg.se/
Postat av: lisa

fris ? :O haha :D

2010-02-06 @ 17:13:46
URL: http://llisfiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0