♥The red cross

Hej!
Har inte uppdaterat idag för mormor och morfars dator är typ konstig osv.
Men idag har jag gjort en himla massa saker också, från att äta semla till  att handla kläder för 50 kr på röda korstet.
Haha, ja det är sant! Jag har handlat på röda korset. Jag är helt seriöst förvånad. För någon dag sen så sa jag att det aldrig skulle falla mej in att jag skulle köpa begagnat. Men idag så gjorde jag det! Jag är riktigt stolt över mej själv.
Jag köpte 2 skinn väskor för 10kr styck och en stickad tröja för 30kr. Alltså vilka fynd!
Här har ni bilder på det.


Jag Älskar väskorna!♥


Senare på dagen så gick vi hem till niklas och anna och åt kaka och tittade på vinter-os.
SVERIGE VANN GULD! Jag brukar vanligtvis inte kolla på det. Eller jo, på curling. Det är roligt men jag fattar inte ett skit. :)

Men du ska jag ta och dricka cola eller käka kapris. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0