♥Solen skiner idag!

                
(vet inte varför jag tog denna bilden men den är fint och svart vit och då ville jag ha den,
den är från google iaf
.)

Hej sötnosar!
Vaknade för cirkus en timma sen. Första gången på 2 dagar som jag har fått sova länge.
Gött.

Inatt innan jag somnade så tittade jag(konstigt nog) på cirling. Sverige mötte norge. Jag tittade inte på hela matchen för det blev för långtråkigt. Haha, jag satt och pratade för mej själv liksom: dom borde göra så och dom borde göra si . Och ironin i detta är att för det första så fattar jag inte vad cirling går ut på och för det andra så HATAR jag os. Hehe..

Men idag skiner solen och jag ska till gävle med min kusin och hennes kompis.
Jag är inte ett dugg avundsjuk på henne för att hon får köpa sommar kläder för hon ska till thailand i morgon.
Tycker nästan synd om henne. Buhuu. :'(
Nej, jag bara skoja.

Men nu ska jag äta lunch. Jag åt fruksot för en liten stundsen men aja.

Puss!<3


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har en tävling på min blogg där jag tävlar ut smink. Var gärna med.



http://www.lovemercury.se/2010/february/tavling-vinn-smink-fran-elf.html

2010-02-22 @ 21:49:12
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0