♥Pluggar..


                              

Hallaballa!♥
Just nu pluggar jag matte inför ett matteprov vi ska ha på onsdag.
Det är jätte tråkigt. Matte är vanigtvis kul men våran roliga matte lärare sluta och nu har vi fått någon med väldigt fula tänder och som är från norrland. Asså en gång han sa till mej:
-Men matte är spännande, när man har fel så vill man lösa det så snabbt som möjligt och då blir det spännande på något sätt.
Och jag bara- ah men jag blir mest förbannad och irriterad.
-Ja, men det är det som är spännande.
Jag fick typ skratt anfall och efter en stund så fick jag ett sms från lisa där det stod ''spännande matte, kom ihåg det linnea! ;)'' jag svarade '' i min röv att matte är spännande! 8D''
Aja, men jag pluggar iallafall nu och sen blir det träning.
Men jag får inte åka dit tidigare för att jag måste plugga.
Men det är ändå inget roligt folk där nu.

 


Men nu måste jag fortsätta plugga. Ska plugga tyska till tyska TESTET vi har på FREDAG!
Och så längtar jag tills i morgon för då är det ingen vanilg skoldag, det är friluftsdag eller vad det nu heter så jag lisa lisa och ronja ska åka skridskor+ att några andra sötnosar (A) ska dit också.
Jag valde egentligen vattenpalatset men niorna fick första ching så dem valde såklart det så vi inte fick det!

Men nu tillbaks till studierna...
Lateeer♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0