♥New in this week!

Tänkte visa upp denna veckans köp. Är så himla nöjd med allt.
Jag har fyndat massa saker. Lovely!♥


Lappade shorts från bikbok. Har kostat 400kr jag fick dem för 100kr! Fynd!


Fin/ful tröja som är brun från gina.


självklart ett nytt köp av favorit plagget-skjortan! Denna kommer från gina också.


Denna tröja har ni redan sätt. Den kommer från röda korset och kostade 30kr. Också ett fynd!


2st väskor(har redant bloggat om dem också)-även dom från röda korset.10kr st=fynd!



armband från lindex. Älskar det!


Mascara från maybelline,köpt på h&m. Ca 20 kr rabbat på den.

Ja, jag tror det var allt. Nu blir det snart sängen. Börjar bli lite trött faktiskt.
Men i morgon så åker mamma och pappa till mora. Det är ju vasa loppet på G, så pappa ska åka öppetspår.
Så farmor och farfar ska passa mej och alice. Men i morgon så ska alice amalia och farmor åka till stan så jag ska stanna hemma och fixa en ny vårig blogg design! Så jag ska fota mej själv i morgon och så.

Ah, men nu får ni sova gått för det ska jag göra!
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0