♥7 saker om varför man inte ska åka buss på en fredag

Ja, jag kom just på att man inte vill spendera en fredag på en buss.
Det är inte kul ska jag säga er! Men egentligen så har jag inte så mycket annat för mej hemma.
Men det är fortfarande tråkigt! Usch.
Om ni vill ha en mer exaktare förklaring på varför man inte ska åka buss i 7 timmar på en fredag så kan jag skriva ner lite saker.

♥Det är jobbigt att gå toa- det skumpar och hoppar+ att det är ofräscht!

♥Om man åker buss själv så finns det ingen att prata med- om man inte har tur och det finns en massa sociala människor som har lust att prata med en...

♥...men om någon ska säga något så är det den vanliga frågan'' är den här platsen ledig?''
men va fan. Nej! Ser du inte att jag har mina fötter här människa?! Och jag vill faktiskt sitta själv.
Men nu var det så att det var en engelsk man eller något som fråga och dom vet ju inte rikitgt hur det går till så nu ska jag vara snäll och förklara för dem. IF YOU ARE GOING TO TAKE THE BUS SOM WHERE, DO NOT(!) ASK IF YOU CAN TAKE THAT SEET(VET INTE HUR MAN STAVAR TILL SÄTE) NEXT TO ME IF I HAVE MY FEETS ON IT. THAT'S HOW SWEDEN WORKS. DO YOU UNDERSTAND?

♥Man måste ha säkerhetsbälte-man måste ju inte ha det i vanliga bussar. Varför ska man ha det i en swe-buss då? Hälften av passagerarna har ju ändå inte det. Det är väl ens eget ansvar om man vill dö eller inte?
Och det är ju inte så att om någon inte har säkerhetsbälte så kommer ju inte busschafförerna åka in i ett träd,så vad är problemet liksom.

♥Tråkiga vägar-bussarna tar aldrig de roliga vägarna. Det är synd faktiskt. Nu känns det som om det bara är en massa tråkiga vägar med liiiitee skog runt. Det ska ju vara skog överallt! eller så ska det vara öppna landskap.

♥Tvapparater som inte är på- i min buss så finns det 1,2, 2ST! Och ingen av dem är på!

♥+ det är fredag man ska inte åka buss på fredagar! Man ska festa.

♥Det tar så himla lång tid-om det är fredag som idag tex. Så vill man ju vara framme så snart som möjligt.
Jag måste åka buss i 7 timmar för att komma från falun till trollhättan.

Men ett plus är ju att det finns trådlöst internet på bussen nu! Himla bra för det kostar så himla mycket att använda mobilt brevband. Bra där SWE-buss! Det där får ni beröm för!

Men där har ni iallafall lite exempel på varför man INTE ska åka buss på en fredag.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0