♥Kan livet bli mycket bättre just nu?

Det finns vissa stunder i livet som då man är riktigt lycklig.
Tillexempel en söndag kväll när man sitter helt själv i vardags rummet kollar på en halv bra film dricker en latte, äter en sylt macka och ska också snart äta en kiwi. Och samtidig veta att man har allt man vill ha.
En familj som älskar än. En pojkvän. Vänner. En katt. Det är sådana stunder när man verkligen känner sej älskad och avslappnad. När man känner sej trygg. Det är de lyckligaste stunderna i livet.
Jag har precis en sådan stund just nu. Chai latte, kiwi, sylt macka, och tänka på alla som älskar en.
Jag kan nog inte bli lyckligare just nu. Kan det inte alltdig vara så här? Det är första gången på 3 månader.
Ja, på 3 hela månader, kanske fyra, som jag är lycklig! Är det inte otroligt. Jag har inte varit lycklig på över tre månader. Det känns skönt!
Åh gud vad jag längtar tills på tisdag! Att äntligen få träffa mina vänner. Mina älskade vänner som man alltid skrattar med. NI anar inte hur mycket vi skrattar. Och vi skiter fulltsändigt i om någon glor eller tycker vi är konstiga! Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Jag älskar min klass och kommer alltid att göra!
Jag har så himla många underbara minnen med min klass som jag alltid kommer att minnas. Livet ut.
Även dåliga... Men det är inte värt att tänka på. Man ska spara de bra tankarna och bort med det dåliga.
Det har jag inte tänkt på för en nu... Men bättre sent en aldrig eller hur?
Men i den här stunden på livet är jag som lyckligast. Chai latte, (uppäten) sylt macka, kiwi, halv bra film och att veta att det finns människor som älskar än.


Min kära syster<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0