♥Jag är med och tävlar i fokis blogg!

Nu är jag med och tävlar om ett presentkort på accessoarshoppen. Det är bloggaren foki som håller i tävlingen.
Tävlingen finns på hennes blogg så där är bara att kika in.
Det finns första andra och tredje pris.
1:a pris-1000kr att handlar för på accessoarshopen.se
2:a pris-700kr
3:a pris-400kr

Jag skulle verkligen bli glad om jag vann det här! Jag bara älskar sakerna som finns där!
Och väskorna där... Mycket kärlek till dem!
Jag behöver nya och snygga accessoarer till våren! Kanske en ny väska också...
Jag har verkligen brist på fina smycken och är jättedålig på att köpa också!
Vilket är väldigt synd för ett par smycken kan göra en enkel outfit otroligt mycket finare!
Så jag hoppas VERKLIGEN att jag vinner!

Här är en feeet länk till accessoarshopen.se
Och en feeeeet länk till fokis blogg också.

Önska mej lycka till!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0