♥Hofors i morgon!

Som vissa ut av oss vet så har mitt sportlov börjat nu.
Gött! Så i morgon tar jag bussen ''hem'', till hofors. Mitt andra/ trejde hem.
Jag tar bussen från rese centrum 10.10 i morgonbitti  och är kanske i falun halv sex. Men det skulle tydligen vara
snöoväder så den kanske blir försenad. Men jag har ju min laptop med mej och mobilen så vi får hoppas jag klarar mej ändå. ;)
Men jag undrar bara hur jag ska klara av att inte träffa mina kära vänner på en vecka.
Och vissa kommer jag inte träffa på 2 månader. Ranim ska till iran på måndag och kommer hem på typ påsklovet eller nått. Tycker fan synd om henne som slipper skolan och snön. ;)
Men nu ska jag iaf packa, har inget bättre för mej för familjen tittar på os eller något. Inte mitt favorit program kan jag säga er!

Men nu livar jag er ;)
Lateer♥


Kommentarer
Postat av: jojjo

Komentera vår blogg!

2010-02-19 @ 21:26:16
URL: http://jebiam.blogg.se/
Postat av: raaniim

HAHAAHAAHHAHAAH, syynd ???

ha så kul i snöön och sverige ! :):)



IRAAAAN HEEERE I COOME !

2010-02-20 @ 12:39:11
URL: http://raaniim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0