♥Go'morron

Tjaa.
Det blev ingen mer uppdatering igår, för när jag kom hem igår vid åtta tiden var jag trött!
Men det blev en lyckad dag. Om jag måste säga något som var dåligt så måste det vara när jag halkade för
jag hade UGGs på mej och dem är hala...
Men jag köpte lite saker. Bland annat en mascara för jag typ glömde min hemme...
I am smart as hell. ;)
Och en tröja och en skjorta (från gina).
Jag ska förska hinna att lägga upp bilder på sakerna.

Idag så tror jag att jag ska ta en promenad och fota lite. Och så ska jag nog gå förbi petreskolan.
Två ut av mina kusiner går där och skulle gärna gå förbi där bara för att skämma ut dem. Hehe.
Men jag vet inte vad jag ska göra mer sen... vi får se (Y).

Puss♥

make up


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0