♥en timma!

Nu är det nästan exakt en timma kvar. Sen är jag hemme i thn.
Ska bli fan gött asså! Känns bara väldigt tråkigt att lämna hofors. Jag älskar att vara där!
Jag har rötter i hofors och jag tycker det är dumt att jag inte är född där. Men jag spenderar ju en massa tid där ändå. Så mycket jag kan!
Jag älskar att sova på madrassen i mormor och morfars vardagsrum och sitta uppe hela nattten och kolla på tv.Aa men det kan man ju göra hemma också. Naaee, inte precis. Mina föräldrar är ganska stränga med när man ska gå och lägga ser tex. Jaag får sällan vara ner i vardagsrummet helt själv hela natten.
Men nu har jag ju min laptop och då kan jag vara vaken hur länge som helst. ;)

Men nu ska bussen åka vidare från mellerud(där har jag min stuga btw) och mot trllhättan!


Utanför köksfönstrer hemma hos mormor och morfar

Kommentarer
Postat av: JULIA - fashionbyjulia

SV: Ja, eller hur :) Riktigt spännande! Hoppas du haft en bra dag

2010-02-26 @ 19:00:57
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0