Blev ingen skola idag!


Hejj hur mår alla?
Jag mår ganska bra idag...
Men som sagt så skulle jag åka till hjortmosseskolan idag, men så blev det inte.
Jag kände verkligen inte för det, men nu ångrar jag att jag inte åkte dit..
Jag vill byta dit men det känns ganska meningslöst att byta.
Jag har ju mina vänner på sylte. Men klassen kommer ju splittras i åttan.
Vi har precis haft profil-val och då kunde man välja mellan art, sciens, internationella och fotboll.
Jag valde art som förstahandsval och sciens som andra. De flesta tjejer i klassen (ink eddie)
ska välja art. Jag valde art för att jag vill börja jobba senare i livet med ett praktiskt ämne, jag vill ju bli designer.
Men det känns himla sorgligt att splittra klassen. Tex niorna på sylteskolan har inte fått välja profil och dom har typ alltid gått i samma klass så jag tycker det är orättvist..
Hehe, men jag vill bara inte släppa taget om dem!<3
I Love 7a, kommer sakna den klassen. Bästa klassen ever!


Kommentarer
Postat av: nila

ha en trevlig lördag!

2010-02-13 @ 16:57:48
URL: http://milanistababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0