♥ÄNTLIGEN!

Yes! Nu äntligen så funkar mitt mobilbredband eller va fan det nu heter.
Jag har inte fått det att fungera fören nu, jag ville bara säga det. ;)

Min lilla kusin rasmus har precis gått hem. Han är två år yngre än mej så han är liten.
Jag irriterade han hela tiden. Jag sjöng toarulle toarulle toooaaruuuullllleeee! Och så sa jag fedt tufft hela tiden samtidigt som jag spelade spindel harpan. :)
Och så stack han och mormor och köpte semlor men dom híttade inga så dom köpte glass.
Så nu har vi delat på ett paket cardoré glass. Ni vet sån där glass som GB har gjort som har lite mer exlusiva smaker.
Aja, vi fick iallafall en tredjedel var. :)
Det var gott. Men den lilla skiten åt inte upp allt! :O

Men nu ska jag föra över lite bilder från kameran till laptopen och kanske visa er sen.

Talk to you later!

      
      



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0