00.02

God kväll, här har ni mej igen. :)
Ligger i sängen och lyssnar på musik. Har tittat lite på tv3 play, glamourama (stavning).
Sen har jag lyssnat på musik och läst bloggar. Och chattat lite, lite med en kompis.
Just nu vet jag inte vad jag ska göra. Fortsätta lyssna på musik tror jag.
Just nu lyssnar jag på mitt nya favoritband, the script. Grymt bra!
Älskar låtarna breakeven och the man who can't be moved. Me LOVE!
Jag tror jag ska läsa lite i min bok som jag redan har läst några gånger men den är pinsamt bra.
Det är en såndär bok som man liksom vill sluta läsa för att den är så pinsam men det går bara inte att sluta.
Jag har läst den en gång förrut så det är inte lika pinsamt nu liksom. Men ändå!
Den heter en shopaholics i new york. Det är den andra boken i den fristående serien en shopaholic av Sophie Kinsella. Väldigt bra bok!



Det blir nog inga fler inlägg innan jag somnar..
Men i morgon blir det dans och tkd träning. Jippie (Y).

Puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0