00.02

Hej kära ni!
Nu har jag gjort lite ändringar i bloggen.
Bytt header och så. Är ganska nöjd. Jag stör mej bara på den där ramen som är runt header.
Om någon vet hur man får bort den så får ni gärna säga till. :)
Nu ikväll så har jag tittat på let's dance. Eller tittat och tittat, jag sätt och chattade med en kompis från början till slutet av programet. Men jag tittar alltid när Claudia (eller vad hon nu heter) dansar för hon är helt klart bäst!
Men nu ska jag hämta colan och laptopen i smyg för jag ska egentligen gå och lägga mej nu men jag vill inte, hehe...
I morgon, eller när jag vaknar sen (klockan är ju faktiskt över 12 ;)) så ska jag till hjortmosseskolan och kolla hur en musikklass funkar.
Kul, hoppas vi. Någon som går i mu-klass??
Aja men nu tjar dom på att jag måste stänga av så vi hörs sen kanske ;)

Later!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0