Medelålderskris!

Tjena snebena! Här i sitter jag och har medelålderskris. Känns som om jag inte har många år kvar i livet...
Att jag snart är 93 och ligger på dödsbädden... Läskigt! Känns som om jag slösar bort värdefull tid på skolan, fast jag kanske inte slösar bort tid på skolan. Skolan är bra! Kom ihåg det! Skolka inte och håll på som jag gör...
Haha nää, jag skolkar inte! Jag bara har missat lite delar av några tyska lektioner.. Men jag har ändå vg i tyska!

Men i morgon är sista riktiga skoldagen! Känns så jäävla skönt asså! Men vi har dock inget att göra känns det som. Kollar bara på film och sånt skit. Skriver lite saker. Äter pepparkakor. Undra vad vi ska göra i morgon...
Måste skriva upp allt..

1. Matte- gör klart sista sidan innan diagnosen
2. engelska- film
3. tyska- ingen jävla aning
4. so- jobba om finland
5. IT- fotofilter skiten saken...
6. idrott- den som lever får se. Men idrott är kul. Hoppas bara inte min gravida (ja gravida) idrottslärare har värsta hormonerna. Det är nog inte så bra för någon.

Där har vi ett schema. Nu kommer jag ihåg allt också. Super bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0