♥ vem är jag,118 800?

-Vem är annaliiinnea.blogg.se?

Svar: Annaliiinnea.blogg.se är en tjej som är så online som man kan bli. Dagarna fylls av febril aktivitet på msn och facebook. Hon skriver en egen blogg och läser 300 andra bloggar om dagen, där bland annat kissie dessie och paow är det självklara favoriterna. Livet utanför bloggen är inte så spännande dock, fram och tillbaks från skolan och lite folköl och hångel på helgerna. Mvh 118 800.

Haha ja visst hade dom rätt på vissa saker... Mitt liv är inte så intressant eller spännande. Och jag läser många bloggar men inte 300 st! Och paow och co. är defenitift inte mina favoriter! Och jag dricker inte och jag hånglar inte med folk på helgerna. Men visst har jag druckit lite då och då. Men liksom bara smakat på mammas öl eller champange... Men det är ytterst lite. Men asså jag tycker dom träffade rätt på det mest men de överdrev,lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0