♥ Viktigt fakta!

NAMN: Linnea Johansson
ÅLDER: 14 år ung :D
HÖGER-ELLER VÄNSTERHÄNT?: höger.
HUMÖR JUST NU: Övertrött?
FAVORITGODIS: Choklad, melonsaker!
ÄR DET NÅT DU ABSOLUT INTE ÄTER?: Fullkornsbröd, blodpudding, lammkotletter,
MUSIK JUST NU: Just i detta nu: michael jackson- beat it, annars mycket jamie cullum- wheels
VEM SMSADE DIG SENAST: Andreas
SINGEL ELLER FÖRHÅLLANDE?: Just nu skulle det vara najs med ett förhållande asså.
SAFT ELLER ALKOHOL?: oohh... saft? dricker inte alkohol men har smakat och tyckte det är najs.
HUR MÅNGA KUDDAR SOVER DU MED?: 3, en enkel 3
FAVORITVÄDER: Sol! ? :O
OM DU VAR FAST PÅ EN ÖDE Ö, 3SAKER ATT TA MED: Av någon anledning kan jag inte svara på den... Typ mat? mobil och badkläder?
SPELAR DU NÅGON INSTRUMENT: Nej
MORGON- ELLER NATTMÄNNISKA: natt, helt klart!
SPARARE ELLER SLÖSARE: slösare, trorja. ;)
BÄSTA FILM: Harry potter! Ps i love you, I love you man. Yes man. Meet the sparten! :D Old dog. och många fler!
TROR DU PÅ LIV PÅ ANDRA PLANETER?: Ja
KOMMER DU IHÅG DIN FÖRSTA KÄRLEK?: yes i do
GILLAR DU HONOM/HENNE FORTFARANDE?: Verkligen inte! känner knappt han längre!
HAR DU NÅGRA HOMOSEXUELLA VÄNNER?: Don't think so.
TROR DU PÅ MIRAKEL: Att jag ens har haft ett ''förhållande'' är ett mirakel! Så ja.
TROR DU PÅ ATT DET ÄR MÖJLIGT ATT VARA TROGEN FÖRALLTID: Nej...
ÄR DU SOCIAL MOT FOLK?: Om jag känner mej trygg med de personer jag är med. Jag är mer social när jag är med flera :P
SER DU PÅ KÄRLEKEN SOM ETT PROBLEM?: ja, vid vissa tillfällen ''/
HUR MÅNGA BARN VILL DU HA?: 1-2... 1½ ! :D
BIO ELLER PROMENAD?: Promenix
ÄR DU KITTLIG?: hahahaha ja!
SNARKAR DU? Nej
STJÄRNTECKEN: Vattuman!
RÄDD FÖR INSEKTER: Ibland
ÄCKLIGASTE INSEKTEN: Orm? geting
STÖRSTA SVAGHET: Jag blir lätt dryg och får för mej att folk tycker om mej eller ogillar mej vid första träffen liksom... Och jag är inte rädd för att fråga saker till personer jag inte känner. Kan bli klängig... Inte bra! Försöker bli bättre på det.
DET HÄR ÄR JAG BRA PÅ: Kläder, vara unik, sy, hjälpa(?), teknik, sova.
BÄSTA BOK: Harry potter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1-7
ÖNSKAD SUPERKRAFT: Osynlig.
VAD VILL DU JOBBA SOM?: Modedesigner! DRÖM
CHIPS,GRÖNSAKER ELLER GODIS?: Godis....
PIZZA ELLER HAMBURGARE: Pizza! :D
SKRIVER DU DAGBOK: Nej.
TATUERING ELLER PIERCING: piercing! Hett
STÖKIGT ELLER VÄLSTÄDAT: Städat men ändå inte.
GUNGAR DU PÅ STOLEN?: Nej xD
HÖJDRÄDD?: Njaaa...
VILKEN HAND HÅLLER DU GAFFELN I: Vänster! Konstigt va? ;)
RÄDD FÖR BLOD?: Nej. Det är lugnande...
SALTAR DU PÅ MATEN?: sällan, typ inte alls.
GILLAR DU ATT SJUNGA?: Ja! Sjunger hela tiden hemma. Vågar inte sjunga utanför huset. Eller jo, jag sjunger med mening fult utanför huset för jag vill inte att någon ska höra min riktiga röst... :P
ANSER DU ATT DU ÄR STARK?: Ja, men när jag väl ska slå till något så är jag klen... :P
BRUKAR DU SOLA?: Nej, finns bättre saker att göra.
SOMMARPLÅGA?:  Hey soul sister- train
RÖKER DU?: Nej vad tror du om mej!?
SNUSAR DU?: Nej!?!?!
KNARKAR DU?:  Ah, muffins glass och te ;)
KAFFE,TE ELLER MJÖLK? Te! Te är som kaffe för mig!
HAR DU BRA FÖRÄLDRAR?: Ja, visst har jag det :P

Puss på er sötnosar! <3

 
Jag var söt när jag var 5... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0