♥Stockholm City!

På måndag! Då ska jag äntligen få åka till stockholm. Som jag har längtat efter den staden.
Jag älskar stockholm. Jag stor trivs där. Jag börjar gråta när jag ska åka där ifrån.
Förra året blev det bara ett besök där. Men i år hoppas jag på betydligt fler! Länget väldigt mycket tills på måndag. Och det bästa av allt... HOTELL FRUKOST!! Jippie!
Det är det bästa med att åka någonstans hotell frulle. Äta ägg röra till frukost lixom. Och massa färsk frukt och köttbullar till frukost och god yoghurt. underbart. Hoppas bara på fint väder och att mitt sko-skav på tån ska för svinna så jag kan ha mina converse igen. ( ja, jag fick skoskav andra dagen. Min vanliga otur)
Men stockholm, here I come! I have missed you sweetie♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0