♥ Outfit of the day

Hej! Vi kom hem vid sex halv sju tiden tror jag. Dagen var grymt rolig! Spenderat en himla massa pengar, skrattat tills vi har gråtit, en hel del toalett besök(haha). Otroligt rolig dag! Älskar er tjejer♥!
Men jag har inte tagit några bilder från dagen för dom vill inte vara med på bild så jag sket i att ens fråga och jag skulle ändå inte orka gå runt och fota maten och sånt. Det är inte riktigt min grej. Det får någon annan sköta ;)
Tänkte visa dagens outfit nu iaf.

                  

T-shirt- carlings
jeans jacka- Gina
vitt linne- cubus
leggins- Gina
halsduk-gina
nitarmband- lindex
+ väska- accent
+ röda converse

Jag lägger upp bilderna på vad jag köpte lite senare.
Puss och kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0