♥ New in

Här är sakerna jag köpte idag! :)


Vitt spetslinne från bikbok


Randig over size från monki


Linne från H&M.


Jeans leggins frk /åhlens.


Kavaj frk/åhlens (jag älskar den!)



Ögonbryns penna- H&M
Halsband med glasögon på- Ur & Pen
Hårsnoddar och hårnålar- bikbok

Detta är allt jag har köpt idag tror jag. Är riktigt nöjd med mina köp! Speciellt kavajen. Jag provade den när jag var i stockholm och blev kär redan då. Men nu har jag vår shoppat det mesta jag behöver tror jag... Det ända som behövs i vår garderoben är ett par jeans shorts. Jag hittade inga som jag gillade idag.
Men som sagt så är jag skit nöjd! Nu ska jag kolla på tv. Hej då♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0