♥ @ my bed

                   
                               det är jag på bilden tro det eller ej ;)...

Tja, ligger i sängen och typ dör av tråkighet. Kan inte smsa med kompisar just nu för dom ska sova(!).
Det är lite tidigt för sängen tycker jag men ändå ligger jag här med datorn i knät och mobilen brevid mej.
Jag råkade av misstag nyss kasta datorn på mej själv, vet inte riktigt hur jag lyckades med det...
Tyckte det var en rolig händelse av mitt tråkga liv så jag ville berätta det för er som läser.

Dagen har spenderats i skolan och i stan med lisorna. Tog en sväng till våran gamla skola där lisas och min syster går också. Dom hade någon vårmarknad där men vi stannade inte så länge. Dels för att vi frös och jag fick kramp i bröstet och kunde inte andas... Måste gå och kolla upp det där hos skolsyster i morgon. Det hindrar mej från att träna osv. Men lisorna följde mej hem och sen har jag bara legat i soffan och ätit pizza rester.
Nu ska jag lyssna på musik och kolla på repriser tror jag.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0