♥ Måste göra det...

Det känns inte riktigt helt 100 men jag måste göra det. Det måste få ett slut nu.
Det känns som om det bara är bort kastad tid. Detta har hållit på i över 2 månader och det har inte lett till något bra... Så i morgon gör jag det. På det mest omognaste sättet man kan göra det på. Och denna gången kan jag inte göra ett misstag. Jag känna för en annan lika mycket som jag kännde för dej. Och det var en bra kännsla. Men det kan inte bli ett misstag. Det får inte bli ett misstag. Jag orkar inte med att leva i ett mörker igen. Då kommer jag ta livet av mej... Det är mest det jag är rädd för. Att jag kommer bli lika deprimerad som förra gången. Men det kan jag inte bli nu. Jag ** *** * ***** ***** och inte dej. Och den ** *** * *** eller ****** *** iaf... Det får inte bli ett till misstag. Det kan inte bli ett till. Jag orkar inte med det! Jag kommer inte klara av det. Jag kommer dö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0