♥ I did what I had to do, by panties

                      
                           Bild: We♥it

Hellu! Idag har jag varit i skolan, det var inte så kul. Men dagen blev bättre och bättre!
Efter skolan så stack jag hem en stund och åt en pan pizza. Sen fick jag skynda mej till lisa för hon sa det för vi fick inte missa bussen! Vilket jag brukar göra enligt lisorna. Vi skulle till stan och kolla på lite grejor. Jag behövde trosor och ett vitt linne. Äntligen skönt att få det köpt! Lägger upp bilder sen.
Jag var nära på att köpa spetsleggins, men visste inte om jag skulle använda dom. Men jag ska till överby någon gång och shoppa och får se om jag köper dem då.
Men nu ska jag kolla på vampire diaries, min lilla systers favvo program.
Visar er grejorna sen puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0