♥I did it!

Yeah! Nu är jag riktigt stolt över mej själv. Jag var ute och sprang! Inte så länge... Men jag gjorde ju det ändå!
Att springa är ett skit bra sätt att njuta av det fina vädre! Gud va skönt det var att springa och samtidigt känna värmen av solen. Underbart!

Nu sitter jaG iaf i köket och har precis kollat klart på eftersnacket från bella & tyra show. Jag älskar deras program! Längtar till varje torsdag. Man får sej alltid ett gott skratt.

Detta är jag idag.(just nu iaf)

Ny t-shirt från carlings köpt i stockholm.

Kommentarer
Postat av: diana

snygg outfit! :) Kolla gärna in min blogg. Ha en bra söndagkväll :)

2010-04-11 @ 17:47:00
URL: http://dianasl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0