♥Hotell rummet

Hej! Ligger på hotellrummet just nu och har ont i magen. Idag har vi åkte bil. Sen när vi kkom fram till sthlm så
hälsade vi på pappas arbetskamrat Johan. Första gången jag träffade hans familj. Hans barn var otroligt busiga och slängde plast spindlar på mej... Haha!
Sen så har vi varit på bio. Vi såg draktränaren. Jag trodde den filmen skulle vara jätte dålig men den var faktiskt skit bra! Den var i 3D. Det var väldigt längesen jag såg en 3D film. Men iaf så var den filmen över förväntningar.
Rekommenderas!

Sen så köpte vi take away sushi på kungshallen. (alice köpte dock lax wok).
Skit gott. Drack en vitamin well till det.
Nu ligger jag bara i bäddsoffan och slöar och kollar på boston tea party. I morgon blir det förhoppningsvis shopping. Inte helt säkert kanske. Och på kvällen ska vi käka mesa (indonesiskt) på thabbouli(?).
Men vi  hörs i morgon förhoppningsvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0