♥Honey I'm Home!

Hej!
förlåt för ingen bloggning idag men jag har åkt bil till hofors och har inte haft lust att blogga idag.
Jag har haft viktiga ärenden kan man säga.

Men jag har som sagt åkt hem till hofors och ska vara här över påskhelgen. På måndag åker vi till stockholm!
Ska bli hur kul som helst! Men det blir nog inte så mycket shopping för Alice gillar inte att gå runt i affärer.

En grej som hände när vi åkte hit var att jag kom på efter ungefär 5h bil åkande att jag har glömt min skinnjacka hemma. Buhu... Men jag får låna mammas svart (nya) från rut m.fl. Helt sjukt min mamma köper kläder där i från! Jag köpte solo för första gången i mitt liv också. Jag brukar vanligtvis köpa Vecko revyn. Och jag måste säga att solo är ingenting för mej. Tycker bara att det är en sämre verition på VR.
Men ett + är ju att man fick en duo conceler.
Men nu ska jag fika.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0