♥ Går kväll...

                    
                                    Bild: weheartit

...Var grymt KUL! Jag och lisorna drog till folkan vid 8 där det var högdtadie disco. Träffade på lite folk jag kännde där. Men lisa känne ju för fasiken alla! Haha, sen så ville lisa dansa. Ville jag med men andra lisa var stel så hon fick en cola och sen var vi igång! Hela kvällen dansade vi. WIIIIHOO! Det var första gången jag var på högstadie disco faktiskt. Har aldrig trott att det var min grej att stå där och dansa. Men när man är med världens bästa vänner där så blir det himla mycket lättare ska jag säga er! Längtar änna tills jag blir 18 och får dansa på klubbarna ;).

Nu ligger jag i sängen och har precis ätit upp min frukost som mamma kom in med! Frukost på sängen... det är inte alltid man får det. Vad har hänt?! har någon dött? Fyller någon år??
aja nu ska jag fortsätta sms med med mina kompisar och läsa bloggar osv
vi hörs sen!  :*

 


Kommentarer
Postat av: lisa

tack för den! ^^ <3

2010-04-24 @ 18:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0